ARCHIWUM AKTUALNOŚCI


Prezentujemy  wyniki konkursu

„Portret Stanisławy Filipiny Paleolog”

I miejsce – Natalia Badach kl. VI b

II miejsce – Wioleta Wawszczak kl. Ia

II miejsce – Milena Kuta kl. II a

III miejsce – Dagmara Grabowska kl. IVa


Prezentujemy  wyniki konkursu

„ŻYCIE STANISŁAWY PALEOLOG –PRZYSZŁEJ PATRONKI NASZEJ SZKOŁY”

Link


Ofewrta PPPnr1


KOMUNIKAT DOTYCZĄCY ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO W ZSO nr 2
W LUBLINIE

 

  1. Uroczyste pożegnanie uczniów klas VI: w czwartek, 23 czerwca, od godz. 17.00 /II piętro/.
  1. Uroczyste zakończenie roku szkolnego dla uczniów:

klas młodszych – w piątek, 24 czerwca, od godz. 9.00 /II piętro/

klas IV – V – w piątek, 24 czerwca, od godz. 10.00 /II piętro/

klas I – II LO – w piątek, 24 czerwca, od godz. 11.00 /II piętro/

 

Lublin, 6 czerwca 2016 r.


WYNIKI KONKURSU PLASTYCZNEGO

DLA UCZNIÓW GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA LUBLESKIEGO

„CHRONIĄ, BRONIĄ I RATUJĄ” – ROLA SŁUŻB MUNDUROWYCH W SPOŁECZEŃSTWIE

I EDYCJA POD HASŁEM: KOBIETY W POLICJI

Wyniki – Link

Zachęcamy do zapoznania się z reportażem w gazecie „nowy tydzień w Lublinie” 13-19 czerwca 2016

gazeta


Konkurs wewnątrzszkolny dla uczniów klas IV – VI SP

„ Mistrz ułamków zwykłych”

 

Konkurs odbył się 20 maja 2016 roku. Do konkursu przystąpiło 10 uczniów z klasy IV, 12 uczniów z klas V a i V b oraz 11 uczniów z klas VI a i VI b.

Celem konkursu była:

  • popularyzowanie wiedzy matematycznej,
  • rozwijanie uzdolnień i zainteresowań matematycznych uczniów,
  • stworzenie możliwości sprawdzenia własnego poziomu wiedzy i umiejętności oraz rywalizacji w dziedzinie matematyki,
  • motywowanie uczniów do osiągania sukcesów,

Każdy uczestnik dostał do rozwiązania specjalnie przygotowany do danego poziomu arkusz .

Mistrzami ułamków zwykłych zostali:

klasa czwarta  –  Stanisław Michalski kl. IV A

klasy piąte  –  Izabela Badach  kl. V A

klasy szóste  – Natalia Badach  kl. VI B

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie, a laureatom gratulujemy. Nagrody już na Was czekają.

Organizatorzy: Małgorzata Stępień i Ewa Sawczuk

Mistrz ułamków zwykłych

Informacja dla rodziców  klas  I -II   SP nr 11

 

10  CZERWCA  (PIĄTEK)  W  GODZINACH  1300 – 1700

LOGOPEDA   – p.  JANINA GUT
(z  Poradni  Psychologiczno-Pedagogicznej  nr 1)

PEŁNIĆ  BĘDZIE  DYŻUR

W  POKOJU  PEDAGOGA   SZKOLNEGO   (nr  30)

 

Serdecznie    zapraszamy   zainteresowane    osoby.


WYNIKI KONKURSU DLA UCZNIÓW ZSO nr 2 NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ
POD TYTUŁEM „STANISŁAWA PALEOLOG NASZYM WZOREM”

Konkurs został rozstrzygnięty w dwóch kategoriach:

Uczniowie XVIII LO

  1. Pierwsze miejsce – Oliwia Adamczyk klasa Ia LO
  2. Drugie miejsce – Kamila Szczygieł klasa Ia LO

Uczniowie SP 11

  1. Pierwsze miejsce – Małgorzata Niedzielska klasa 6b
  2. Drugie miejsce – Jakub Kuter klasa 4a
  3. Trzecie miejsce – Julia Cyranka  klasa 6b oraz Dawid Krysa vel Gregorczyk klasa 5b

Gratulujemy zwycięzcom!!

Komisja w składzie – p. G.Wójcik-Josicz, p. H.Chlebińska oraz p. P.Dec


g3344


28 IV 2016 r. uczniowie  ZSO nr2 w Lublinie uczestniczyli w IV edycji Spotkań z Historią. Tym razem obchodziliśmy 225 rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja, ale fakty związane z tym wydarzeniem przekazywały nam współczesne media, korespondenci i reporterzy.

Barwną ilustracją obchodów były pokazy narodowych i regionalnych tańców. Oprawę muzyczną stanowiły pieśni patriotyczne wykonane przez uczniów SP 11.

Natomiast młodzież z XVIII LO mogła wykazać się wiedzą w konkursach o osiągnięciach kultury polskiego oświecenia.

Zachęcamy do zapoznania się ze zdjęciami w galerii.


Uczniowie naszej szkoły brali udział w Międzyszkolnym konkursie matematycznym  „Matematyka z Piątką” zorganizowanym przez Gimnazjum nr 5 w Lublinie. Konkurs był przeznaczony dla uczniów klas V i VI szkół podstawowych i miał zasięg wojewódzki. 12 kwietnia odbyło się uroczyste podsumowanie konkursu. Uczeń klasy VIB, Antoni Kaisz przeszedł dwa etapy konkursu i uzyskał tytuł Laureata. Serdecznie gratulujemy Antosiowi i życzymy dalszych sukcesów.

Matematyka z Piątką


 „Powitanie Wiosny”

21 marca 2016 roku uczniowie klas IV – VI SP nr 11 w Lublinie powitali     w radosnym nastroju wiosnę, uczestnicząc w imprezie szkolnej.

Wzięli udział w różnorodnych grach i zabawach:

  • puzzle
  • cebulka
  • kalambury
  • karaoke zagadki o wiośnie
  • quiz przyrodniczy
  • wykonanie ekologicznej marzanny i  inne

Reprezentanci każdej klasy pokazali się w stroju Pani Zimy i Pani Wiosny.

W wyniku  rywalizacji międzyklasowej na podium stanęły następujące klasy:

I miejsce   klasa Va – wych. p. Mikołajczyk

II miejsce  klasa VI b – wych. p. Sznajder

III miejsce  klasa Vb  – wych. p. Pastuszak

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za świetną zabawę !

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii.

Organizatorzy : Zespół samokształceniowy matematyczno – przyrodniczy


podstawowa


DYREKCJA WRAZ Z GRONEM PEDAGOGICZNYM ZACHĘCA DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLNYM KONKURSIE

PALEOLOG- izmy, CZYLI JĘZYKOWY ZAWRÓT GŁOWY

REGULAMIN KONKURSU


DYREKCJA WRAZ Z GRONEM PEDAGOGICZNYM ZACHĘCA DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLNYM KONKURSIE BIOGRAFIA STANISŁAWY FILIPINY PALOELOG – LINIA CZASU

REGULAMIN KONKURSU


DYREKCJA WRAZ Z GRONEM PEDAGOGICZNYM ZACHĘCA DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLNYM KONKURSIE PLASTYCZNYM „Portret Stanisławy Filipiny Paleolog”

REGULAMIN KONKURSU


DYREKCJA WRAZ Z GRONEM PEDAGOGICZNYM ZACHĘCA DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE DLA UCZNIÓW ZSO nr 2 NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ POD TYTUŁEM „STANISŁAWA PALEOLOG NASZYM WZOREM”

REGULAMIN KONKURSU


W dniu 11.02.2016 uczniowie klas podstawowych wraz z nauczycielami mieli wyjście na łyżwy w ramach zajęć.

IMG_1731 IMG_1732 IMG_1735 IMG_1736


Osiągnięcia plastyczne uczniów:

  • XVIII Międzynarodowy Konkurs Twórczości Plastycznej Dzieci i Młodzieży „Zawsze Zielono, Zawsze Niebiesko”
    • pracę Natalii Badach ( kl. V b ) wyróżniono udziałem w wystawie
  • XXIV Wojewódzki Konkurs Plastyczny „Moje Boże Narodzenie”:
    • nagrodę zdobyli: Natalia Badach ( kl. VI b ) i Michał Wilczyński ( kl. VI b )
    • wyróżnienie otrzymała Alicja Okoń ( kl. VI b )
    • wyróżniono udziałem w wystawie pracę Roksany Kowalczyk ( kl. VI b )
  • Konkurs plastyczny i fotograficzny pod patronatem Lubelskiego Kuratora Oświaty „Klasztor w sercu miasta”:
    •  nagrodę zdobyła: Natalia Badach ( kl. V)
    • wyróżnienie otrzymała: Wiktoria Łagowska (absolwentka) i Aleksandra Sokołek (absolwentka)

Wszystkim uczniom za okazanie serca i  włączenie się w akcję zbiórki darów dla domu dziecka serdecznie dziękuje Samorząd Uczniowski

Były to klasy 4a SP, 5a SP, 5b SP, 6a SP, 6b SP,

Ia LO, IIa LO, IIc LO

oraz  ŚWIETLICA SZKOLNA

WYNIKI KONKURSU

NA ŚWIĄTECZNY WYSTRÓJ SAL

I miejsce  – 4a SP

II miejsce – 5a  SP

III miejsce – 5b SP



WYNIKI KONKURSU

            DO II ETAPU KONKURSU DZIEŃ BEZPIECZNEGO KOMPUTERA PRZECHODZĄ NASTĘPUJĄCY UCZNIOWIE:

Adrian Tobiasz     kl. 6a

Wiktoria Zabielska  kl. 6a

Dominika Różanek  kl. 6b

GRATULUJEMY!!!


OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU

OGŁOSZONEGO W RAMACH AKCJI

GÓRA GROSZA

 

KLASA 4 SP  – 4420 szt.

I MIEJSCE

 

KLASA 6B SP  – 3706 szt.

II MIEJSCE

 

KLASA 1B SP  – 2861 szt.

III MIEJSCE

 

DZIĘKUJEMY RÓWNIEŻ POZOSTAŁYM KLASOM, KTÓRE ZAANGAŻOWAŁY SIĘ W AKCJĘ.

SĄ TO: 1A SP, 2A SP, 5A SP, 5B SP, 6A SP , IIB LO



Kilku nauczycieli wraz z uczniami naszej szkoły uczestniczyło niedawno w szkoleniu o tematyce Bezpieczeństwa w sieci. Zachęcamy do zapoznania się z treściami zaprezentowanymi podczas szkolenia, które znajdują się w zakładce UCZEŃ W SIECI 2015


Agnieszka Ciepłowska

CZWARTKI  LEKKOATLETYCZNE

I miejsce na 600m.

I i II miejsce skok w dal

I miejsce na 300m.

II miejsce na 60m.

BIEGI PRZEŁAJOWE DZIEWCZĄT SP MIASTA LUBLINA

V miejsce

BIEG PAPIESKI

II miejsce


Program upowszechniania lekkiej atletyki Lekkoatletyka dla każdego! to innowacyjny projekt Polskiego Związku Lekkiej Atletyki stworzony przez specjalistów, menedżerów i trenerów. Program ma na celu popularyzację lekkiej atletyki jako sportu pierwszego kontaktu dla dzieci, zachęcenie ich do zorganizowanej aktywności fizycznej w formie sportowej zabawy pod okiem przeszkolonych nauczycieli, instruktorów i trenerów.

Na dalszych etapach projekt umożliwia kierowanie przebiegiem selekcji i naboru młodych zawodników, a poprzez pobudzenie działań ośrodków lekkoatletycznych w całej Polsce zwiększa dostępność i podnosi poziom profesjonalnego szkolenia lekkoatletów.

Lekkoatletyka dla każdego! to specjalna propozycja dla każdej grupy wiekowej. Dzieci młodszych klas szkoły podstawowej zapraszamy do sportowej zabawy wg. opracowanej przez IAAF formuły „Kids’ Athletics”, a uczniom starszych klas szkoły podstawowej i gimnazjum proponujemy zajęcia w formie treningów i zawodów lekkoatletycznych. Istotne jest przekazanie instruktorom pracującym w programie jednolitej merytorycznej koncepcji treningowej, która pozwoli na etapie badania kontroli na wyciągnięcie wniosków porównawczych.

Realizacja programu jest możliwa dzięki współdziałaniu wielu stron: Ministerstwa Sportu i Turystyki, koordynatorów programu, trenerów, dyrektorów szkół, nauczycieli i instruktorów, rodziców, jak również przedstawicieli klubów lekkoatletycznych, jednostek samorządu terytorialnego i sponsorów.

Nasza szkoła jako jedna z dwunastu bierze czynny udział w w/w projekcie. Spośród grupy naborowej, w której skład wchodzą dziewczęta i chłopcy z klas 4-6, możemy się pochwalić dużymi osiągnięciami w województwie. Agnieszka Ciepłowska i Antoni Kaisz zajmowali miejsca na podium w zawodach wojewódzkich w Warszawie i Białej Podlaskiej. Systematyczny trening jest dowodem na to, iż sukcesy nie przychodzą łatwo, ale są możliwe.

Zapraszamy do udziału w treningach!!!!


Informacja dla rodziców  klas  I -II   SP nr 11

 

11  GRUDNIUA  (PIĄTEK)  W  GODZINACH  1300 – 1700

 

LOGOPEDA   – p.  JANINA GUT

(z  Poradni  Psychologiczno-Pedagogicznej  nr 1)

PEŁNIĆ  BĘDZIE  DYŻUR

W  POKOJU  PEDAGOGA   SZKOLNEGO   (nr  30)

Serdecznie    zapraszamy   zainteresowane    osoby.

 


Informacja dla rodziców  klas  I -III   SP nr 11

13  LISTOPADA (PIĄTEK)  W  GODZINACH  1300 – 1800 

LOGOPEDA   – p.  JANINA GUT

(z  Poradni  Psychologiczno-Pedagogicznej  nr 1)

PEŁNIĆ  BĘDZIE  DYŻUR

W  POKOJU  PEDAGOGA   SZKOLNEGO   (nr  30)

Serdecznie    zapraszamy   zainteresowane    osoby.

 



 

 


Informacja dla rodziców  klas  I -III   SP nr 11

15  PAŹDZIERNIKA (CZWARTEK)

 W  GODZINACH  1300 – 1800

 

LOGOPEDA   – p.  JANINA GUT

(z  Poradni  Psychologiczno-Pedagogicznej  nr 1)

PEŁNIĆ  BĘDZIE  DYŻUR

W  POKOJU  PEDAGOGA   SZKOLNEGO   (nr  30)

Serdecznie    zapraszamy   zainteresowane    osoby.

 


 

KOMUNIKAT  DOTYCZĄCY

STYPENDIÓW  SZKOLNYCH  (i zasiłków szkolnych)

dla uczniów zamieszkałych na terenie miasta Lublina.

Dyrekcja  Zespołu Szkół Ogólnokształcących  nr 2 informuje,
że można ubiegać się o pomoc dla ucznia w  formie

stypendium szkolnego  na rok szkolny 2015/16

jeśli dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 514 zł (netto).

Wnioski (wraz z załącznikami) dla osób ubiegających się

o stypendium znajdują się w sekretariacie szkoły i u pedagoga szkolnego.

Wnioski  przyjmowane będą przez pedagoga szkolnego
w nieprzekraczalnym terminie od 1 do 15 września  2015r.

Dokładniejsze informacje w zakładce Pomoc Materialna

 


 

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO

W ZSO nr 2 W LUBLINIE
W DNIU 1 WRZEŚNIA 2015 r.

1. Uczniów klas pierwszych wraz z Rodzicami

 i Wychowawcami zapraszamy na spotkanie

z Dyrekcją Szkoły na godzinę 9.00 – hol II piętro.

                 2. Uczniów klas II – VI zapraszamy na spotkania 
z Wychowawcami

do sal lekcyjnych  – godz. 9.00 – 10.30.

 


 

Informujemy o możliwości skorzystania z pomocy na dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych dzieciom i młodzieży uczęszczającym do szkół i placówek na terenie Miasta Lublin w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w 2015 r. – „Wyprawka szkolna”.

 

Wnioski należy składać w szkole do dnia 4 września 2015 roku włącznie.

 

Na podstawie Rządowego programu pomocy uczniom w 2015 r. – „Wyprawka szkolna” dofinansowanie zakupu podręczników przysługuje następującym uczniom rozpoczynającym w roku szkolnym 2015/2016 naukę:

 

1. Uczniom klasy III szkoły podstawowej pochodzącym z rodzin, w których dochód na osobę w rodzinie nie będzie wyższy niż 574 zł netto (kryterium dochodowe zapisane w ustawie o świadczeniach rodzinnych);

 

2. Uczniom klasy IV technikum pochodzącym z rodzin, w których dochód na osobę w rodzinie nie będzie wyższy niż 574 zł netto;

 

3.  Uczniom:

 

a) słabowidzącym,
b) niesłyszącym,

 

c) słabosłyszącym,

 

d) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
e) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,

 

f) z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,

 

g) z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
h) z niepełnosprawnościami sprzężonymi w przypadku, gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej,

 

– posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, uczęszczającym do szkół: podstawowych (z wyjątkiem klas I, II, IV ); gimnazjów (z wyjątkiem klasy I); ponadgimnazjalnych tj. zasadniczych szkół zawodowych, liceów ogólnokształcących, techników lub szkół specjalnych przysposabiających do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi;

 

 

 

4. Uczniom klasy I i II szkoły podstawowej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym: w przypadku, gdy nie korzystają z podręcznika do zajęć z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej, zapewnionego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania – przysługuje dofinansowanie do zakupu materiałów edukacyjnych;

 

5. Uczniom pochodzącym z rodzin, które nie spełniają kryterium dochodowego tj. 574 zł netto na osobę w rodzinie ucznia, w przypadkach określonych w art. 7 ustawy o pomocy społecznej (w szczególności z powodu: ubóstwa, sieroctwa, bezdomności, bezrobocia, niepełnosprawności, długotrwałej lub ciężkiej choroby, przemocy w rodzinie, potrzeby ochrony ofiar handlu ludźmi, potrzeby ochrony macierzyństwa lub wielodzietności, bezradności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych, trudności w integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, trudności w przystosowaniu do życia po zwolnieniu z zakładu karnego, alkoholizmu lub narkomanii, zdarzenia losowego i sytuacji kryzysowej, klęski żywiołowej lub ekologicznej); dotyczy uczniów klasy III szkoły podstawowej oraz uczniów klasy IV technikum;

 

6. Uczniom z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniom z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym lub znacznym, oprócz dofinansowania zakupu podręczników, dofinansowanie obejmuje również zakup materiałów edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych (z wyjątkiem klasy IV szkoły podstawowej), gimnazjów (z wyjątkiem klasy I gimnazjum), szkół ponadgimnazjalnych.

 

Dofinansowanie zakupu podręczników w 2015 r. będzie wynosić:

 

  • kl. III szkoły podstawowej – do kwoty 225 zł;
  • kl. IV technikum – do kwoty 445 zł;
  • w przypadku korzystania przez uczniów niepełnosprawnych z podręczników do kształcenia specjalnego dopuszczonych przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, wysokość pomocy może wynosić do 770 zł w szkole podstawowej, do 607 zł w gimnazjum;
  • w przypadku korzystania przez uczniów niepełnosprawnych z podręczników do kształcenia ogólnego lub z podręczników do kształcenia w zawodach dopuszczonych przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, wysokość pomocy może wynosić do 325 zł w szkole podstawowej, do 350 zł w gimnazjum, do 445 zł w szkole ponadgimnazjalnej;
  • w przypadku uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym uczęszczających do klasy I i II szkoły podstawowej nie korzystających z podręcznika do zajęć z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej, zapewnionego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, wysokość pomocy może wynosić do 175 zł.

 

Zasady udzielania pomocy:

 

Pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników realizowana będzie na wniosek rodziców ucznia (prawnych opiekunów, rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinny dom dziecka), pełnoletniego ucznia, a także nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby, za zgodą rodziców ucznia (prawnych opiekunów, rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinny dom dziecka) albo pełnoletniego ucznia.

 

 

 

Wnioski należy  składać do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2015/2016 (dotyczy to zarówno szkół prowadzonych przez Miasto Lublin, jak również szkół prowadzonych przez osoby prawne lub osoby fizyczne inne niż jst.).

 

 

 

Termin składania wniosków – do dnia 4 września 2015 roku ustalony został zarządzeniem nr 34/7/2015 Prezydenta Miasta Lublin z dnia 13 lipca 2015 roku.

 

 

 

Do wniosku należy dołączyć:

 

Zaświadczenie o wysokości dochodów; w uzasadnionych przypadkach do wniosku można dołączyć  – zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów – oświadczenie o wysokości dochodów;

 

W przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia, którego rodzina korzysta ze świadczeń rodzinnych w formie zasiłku rodzinnego lub dodatku do zasiłku rodzinnego – zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów można przedłożyć zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń rodzinnych w formie zasiłku rodzinnego lub dodatku do zasiłku rodzinnego;

 

W przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia z niepełnosprawnością do wniosku – zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów – należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego;

 

W przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia, pochodzącego z rodziny, w której dochód na osobę w rodzinie przekracza kryterium dochodowe, do wniosku  –  zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów – należy dołączyć uzasadnienie.

 

Akt prawny:

 

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 23 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych (Dz.U. z 2015 r., poz. 938)

 

http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/938/1

 


NABÓR DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11


 

Zaproszenie dla rodziców szkoły podstawowej i liceum na zajęcia prowadzone przez 
Poradnię Psychologiczno -Pedagogiczną nr 1 w Lublinie

 

(więcej informacji w załączniku)

 


    Uczniowie klasy VI wzięli udział w konkursie matematycznym pt. „Matematyczny Czar Par” zorganizowanym przez Gimnazjum nr 18 w Lublinie. Cztery uczennice tej klasy: Julia Kurowska, Aleksandra Martyna, Kinga Rozwałka i Anna Kanclerz pod opieką nauczyciela Pani Małgorzaty Stępień udały się w sobotę 5 kwietnia do powyższej szkoły, aby zmierzyć się z 25 parami z innych szkół. Uczniowskie pary pokonywały matematyczne konkurencje takie jak: gra planszowa, krzyżówka z hasłem, krzyżówka liczbowa, zadania problemowe, domino matematyczne, tangramy i sudoku. Celem tego konkursu było:

-rozwijanie twórczego myślenia,

-posługiwanie się zdobytą wiedzą i umiejętnościami matematycznymi,

-kształcenie umiejętności współpracy i komunikacji w grupie,

-dobra zabawa.

Choć laureatem konkursu nie została para z naszej szkoły, to warto było się zmierzyć z matematyką i doświadczyć, że może być ona bardzo interesująca i zabawna.

Zdjęcia z konkursu w galerii.


Archiwa